گروگان ۲۰ ساله مازندرانی، آزاد شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۶:۲۳
کد خبر: ۳۵۴۶۷۴
گروگان ۲۰ ساله مازندرانی، آزاد شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ضربتی پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری آدم ربایان و آزادی گروگان 20 ساله در این عملیات خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مسعود جعفری‌نسب، فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی مبنی بر ربایش فردی به نام «احسان – ب» در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان بابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس آگاهی، از شناسایی یکی از آدم ربایان در یکی از شهرستان‌های ساحلی غرب استان خبر داد و گفت: با هماهنگی قضائی متهم در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

جعفری‌نسب ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف کرد و محل نگهداری گروگان در یکی از ویلاهای استیجاری در شهرستان محمودآباد شناسایی شد.

وی افزود: با شناسایی محل نگهداری گروگان، ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه پنج متهم دیگر این پرونده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزادی گروگان 20 ساله علت و انگیزه آدم‌ربایی را اختلافات مالی اعلام کرد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز