جشن تولد مسن ترین رستوران دار

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۵۵۲۰۱
جشن تولد مسن ترین رستوران دار
مسن ترین رستوران دار در مریلند روز گذشته جشن تولد 95 سالگی اش را در کنارمشتریان ثابت رستوران جشن گرفت.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، هریت کلوپر 95 ساله، که بیشتر از سه دهه است در رستوران جدید خود مشغول به فعالیت است، می‌گوید، از سال 1995 تا امروز یک روز هم به مرخصی نرفته ام و هر روز مشغول کار و رستوران داری هستم.

هریت در جشن تولد 95 سالگی خود به مشتریانش گفت، اشتیاق من به کار کافه داری و رستوران داری باور نکردنی است تا 30 سال پیش نمی‌دانستم در این کار استعداد دارم وقتی تصمیم گرفتم رستورانی را در مریلند اجاره کنم، فرزندانم تقریباً مخالف بودند و به من گفتند از عهده مدیریت رستوران بر نمی‌آیم. اما امروز نزدیک  3 دهه است که علاوه بر مدیریت در پخت و پز و سرو غذا به  آشپزها و گارسون‌ها کمک می‌کنم و اوضاع کاملاً رضایت بخش است.

 من هر روز به رستوران می‌آیم و حداقل یکی دوساعت اوضاع را مدیریت می‌کنم. همه مشتریان رستوران از هریت کلوپر به عنوان مدیری مهربان، خوش برخورد و کوشا یاد می‌کنند و معتقدند تا حالا هیچ کدام از بی‌خانمان‌های گرسنه، بدون دریافت غذای کافی از رستوران بیرون نرفته‌اند. یکی از مشتریان رستوران مریلند می‌گوید، هریت نگاه دقیقی دارد و صورت مهربان او باعث می‌شود مشتریان زیادی به رستوران او بیایند.  در پایان مراسم هریت به مشتریان گفت، دلش می‌خواست ساعات بیشتری از روز در کنار مشتری‌ها باشد اما اوضاع جسمی اش به او اجازه نمی‌دهد که بیشتر از 10 ساعت در هفته کار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز