برگزاری سال نو میلادی تحت تدابیر شدید امنیتی

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۵۵۴۳۸
برگزاری سال نو میلادی تحت تدابیر شدید امنیتی
سال نو میلادی در شهرهای بزرگ اروپا همراه با اقدامات شدید امنیتی آغاز خواهد شد. در همین حال برای کاهش هرگونه خطر احتمالی، برخی برنامه های مربوط به جشن سال نو نیز برگزار نمی شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جشن شب سال نو امروز در پای طاق نصرت در خیابان شانزلیزه پاریس تحت تدابیر شدید امنیتی و بدون آتش بازی برگزار خواهد شد. گردشگران امسال باید به رقص نور بر این بنا بسنده کنند.

به گزارش یورونیوز، یکی از شهروندان پاریسی می گوید: «ما هنوز به حمله ها فکر می کنیم. ولی باید همه این چیزها را فراموش کرد و به زندگی اندیشید.»

در همین حال تدابیر امنیتی در اطراف دروازه براندنبورگ در برلین نیز شدید خواهد بود. نیروهای امنیتی استفاده از هر گونه کیف، بطری و وسایل آتش بازی را در این ناحیه ممنوع اعلام کرده اند. بنا به گزراش دویچه وله ۹۰۰ پلیس و ۶۰۰ نیروی امنیتی در محل حضور دارند.

یکی از مسئولان برگزاری این مراسم می گوید: «ما شمار زیادی نیروهای امنیتی و دوربین های مدار بسته داریم. ورود کیف دستی و کوله پشتی به مراسم ممنوع است. همچنین هنگام ورود به این مکان بازرسی های شدیدتری انجام می شود. مدت انتظار در صف برای ورود نیز طولانی تر از همیشه خواهد بود زیرا گمان می کنیم صدها هزار نفر برای مراسم فردا شب حضور خواهند داشت.»

تدابیر شدید امنیتی در شهرهای بزرگ اروپا در حالی صورت می گیرد که پیش از این، مقام های امنیتی بلژیکی از خنثی سازی یک حمله تروریستی که برای شب سال نو در بروکسل تدارک دیده شده بود خبر دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز