رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد:

انهدام باند سارقان خودرو و درون خودرو با ۵۸ فقره سرقت در شیراز

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۶:۰۸
کد خبر: ۳۵۵۴۸۶
انهدام باند سارقان خودرو و درون خودرو با ۵۸ فقره سرقت در شیراز
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارق خوردو درون خودرو در شهرستان "شیراز" و کشف 58 فقره سرقت از اعضای این باند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، سرهنگ "سیروس حیدری" با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری "۱۹ بوستان" شهرستان "شیراز" یک سارق درون خودرو را به نام "ر- ج" معروف به "رضا گاو" ۳۲ ساله دستگیر کردند که این فرد پس از تحقیقات اولیه روانه زندان شد.

وی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد سرقت چند دستگاه خودرو توسط این سارق انجام شده که با هماهنگی مقام قضایی متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از وی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: در بازجویی های بعمل آمده متهم به ۳۳ فقره سرقت خودرو و بیش از ۲۵ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان "شیراز" با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ "حیدری" تصریح کرد: اعضای این باند سارق پس از سرقت خودروها، قطعات آن را باز و در سطح شهر رها می کردند و قطعات مسروقه را به سه نفر مالخر می فروختند.

وی افزود: محل های اختفاء همدستان و خریداران اموال مسروقه شناسائی و در عملیات های جداگانه پلیسی دو همدست وی به نام "م – ه" ۲۵ ساله و "ف – ک" ۳۶ ساله و دو نفر مالخر به نام های "ح – ج" ۴۸ ساله و "م - ک" ۳۲ ساله دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه از آنها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون تعداد ۳۳ نفر از شکات و افرادی که خودرو آنان سرقت و ۱۵ نفر از مالباختگان سرقت درون خودرو شناسائی شده اند.

نظر شما