رئیس پلیس آگاهی استان فارس خبر داد:

انهدام باند سارقان خودرو

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۶:۲۲
کد خبر: ۳۵۵۵۳۸
انهدام باند سارقان خودرو
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از انهدام باند سارق خوردو و لوازم داخل خودرو در شهرستان "شیراز" و کشف 58 فقره سرقت از اعضای این باند خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "سیروس حیدری" گفت: ماموران کلانتری "19 بوستان" شهرستان "شیراز" یک سارق درون خودرو را به نام "ر- ج" معروف به "رضا گاو" 32 ساله دستگیر کردند که این فرد پس از تحقیقات اولیه روانه زندان شد.

وی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد سرقت چند دستگاه خودرو توسط این سارق انجام شده که با هماهنگی مقام قضائی متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از وی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهم به 33 فقره سرقت خودرو و بیش از 25 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان "شیراز" با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

"حیدری" تصریح کرد: اعضای این باند سارق پس از سرقت خودروها، قطعات آن را باز و در سطح شهر رها می کردند و قطعات مسروقه را به سه مالخر می فروختند.

وی افزود: محل های اختفاء همدستان و خریداران اموال مسروقه شناسایی و در عملیات های جداگانه پلیسی دو همدست وی به نام "م – ه" 25 ساله و "ف – ک" 36 ساله و دو مالخر به نام های "ح – ج" 48 ساله و "م - ک" 32 ساله دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه از آنها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون 33 نفر از شکات و افرادی که خودروی آنان سرقت شده و 15 نفر از مالباختگان سرقت درون خودرو شناسایی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز