سه روش معجزه گر برای درمان ترک پا

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۰۵:۳۳:۰۳
کد خبر: ۳۵۵۵۶۹
سه روش معجزه گر برای  درمان ترک پا
یکی از شکایات شایع پوستی به ویژه در زنان، به وجود آمدن خشکی های کوچک تا ترک های شدید در کف پا است.ما در این مطلب شما را با راه‌هایی برای درمان ترک پاهایتان آشنا می‌کنیم.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری برنا، محلول گلیسیرین و گلاب راه خوبی برای درمان ترک پاشنه‌ی پا در خانه است. مخصوصاً زمانی که می‌خواهید از خانه خارج شوید نیاز دارید تا از پاهایتان بصورت ویژه مراقبت کنید. مقدار مساوی از گلیسیرین و گلاب را باهم مخلوط کنید. پیش از اینکه از خانه خارج شوید، مخلوط بدست آمده را به پایتان بمالید تا اینکه به خوبی جذب پوست پایتان شود. این مخلوط باعث خواهد شد تا پوست پایتان برای ساعات طولانی نرم بماند و شرایط ترک‌ها تحت کنترل باشند. این درمان را برای چند هفته تکرار کنید تا پاشنه‌ی پاهایتان نرم شوند.
 

در صورت انجام این دستور اگر خشکی، ترک و احیانا خارش پوست پا ادامه یافت، شما می‌توانید ترک پاشنه‌ی پاهایتان را در خانه با موز رسیده نیز درمان کنید! یک موز رسیده را بکوبید تا خمیر یکنواختی از آن بدست بیاید. ابتدا پایتان را به خوبی تمیز کنید، سپس خمیر بدست آمده از موز را به پایتان بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پایتان بماند تا پوست خشک پایتان به خوبی تغذیه شود. حالا پاهایتان را با آب گرم به خوبی بشویید و سپس داخل آب سرد غوطه ور کنید. این راه درمانی خانگی را هر روز برای چند هفته تکرار کنید و از پاشنه‌های نرم و صافی که به شما می‌بخشد لذت ببرید.

البته عسل هم از آنجایی که خواص مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی دارد می‌تواند بعنوان درمانی برای ترک پاشنه‌ی پا مورد استفاده قرار گیرد. عسل هم می‌تواند جهت بهبود و درمان پوست خشک پا و هم ترک پاشنه‌ی پا مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه پاشنه‌هایی نرم داشته باشید یک فنجان عسل را در سطلی که تا نیمه با آب گرم پر شده است مخلوط نمایید و پاهایتان را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در این مخلوط غوطه ور کنید. در آخر پاهایتان را به آرامی لایه برداری کنید و از پاهایی نرم لذت ببرید. با این درمان خانگی دیگر هیچ خشکی‌ای بر پوستتان باقی نخواهد ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز