فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

انهدام باند ۹ نفره سرقت

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۸:۰۵
کد خبر: ۳۵۶۲۶۶
انهدام باند ۹ نفره سرقت
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و انهدام باند 9 نفره سرقت درون خودرو در "شیراز" و کشف 211 فقره سرقت از آنها خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان "شیراز"، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با افزایش گشت های انتظامی یک جوان 20 ساله هنگام سرقت قطعات خودرو در یکی از خیابان های جنوبی "شیراز" توسط ماموران کلانتری "12فخرآباد" این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در تحقیقات مشخص شد وی با همدستی 8 نفر دیگر، با راه اندازی یک باند سارق درون خودرو در شیراز، پس از انتخاب سوژه اقدام به سرقت می کردند.

"گودرزی" افزود: با تلاش ماموران کلانتری "12فخرآباد" شیراز همه همدستان سارق که دارای سنین بین 20 تا 30 ساله بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: از اعضای این باند 9 نفره سرقت درون خودرو، تاکنون 211 فقره سرقت کشف و تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل، باند ضبط خودرو، گوشی تلفن همراه، دستگاه چاپ گر، دستگاه پخش خودرو و .... کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: در این رابطه بیش از 50 مالباخته شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
نظر شما