ادعای کشف تلفن همراه متعلق به فضایی ها

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵:۵۲
کد خبر: ۳۵۶۳۰۹
ادعای کشف تلفن همراه متعلق به فضایی ها
یک وسیله باستانی با کار بردی ناشناخته و شباهتی عجیب به تلفن همراه باعث بهت و حیرت کارشناسان شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از تسنیم،  به تازگی باستان شناسان یک شی‌ء باستانی شکل گرفته از خاک رس را در اتریش کشف کرده‌اند که شباهت بسیار فراوانی به نمونه‌های اولیه تلفن‌های همراه امروزی دارد.

گفتنی است به دلیل ارائه اطلاعات کم و محدود بسیاری پیدا شدن این قطعه سفال را ساختگی می‌دانند، در صورتی که طرفداران فرضیه‌های موجودات فضایی آن را ساخته موجودات فضایی و یا حاصل سفر انسانها در زمان عنوان کرده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این قطعا سفالی که دچار آسیب‌های شدیدی در بدنه خود شده دارای کنده کاری‌ها و علائم مرموزی بر روی بدنه خود است .

کارشناسان زبان شناسی خط منقش بر روی این شی ء را متعلق به تمدن سومری ها می دانند که صاحب نوعی خط میخی بوده‌اند.

بر اساس شایعات این شی‌ء باستانی در طول حفاری‌های باستان شناسی در منطقه سالزبورگ اتریش بدست آمده و متعلق به قرن سیزدهم میلادی است.

خط میخی در روزگاران کهن در منطقه بین النهرین باستانی شامل ایران و عراق رواج داشته است.

کارشناسان فرضیه‌های موجودات فضایی اعتقاد دارند این کشف و سایر نقاشی‌ها و سنگ‌نگاره‌هایی که  افراد باستانی را در حال کار با وسایلی غیر عادی و نامرتبط با عصرشان نشان می‌دهد گویای بازدید موجودات فضایی از زمین است .

هنوز واقعیت یافت این شی‌ء مرموز به اثبات نرسیده اما باعث جنجال‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی و بین جوامع باستان شناسی دنیا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز