دستگیری چوپان دروغگو

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۴:۴۷
کد خبر: ۳۵۶۹۲۶
دستگیری چوپان دروغگو
فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد " از دستگیری دو کلاهبردار که با ارسال پیامک اغفال کننده و فروش سکه های تقلبی از شهروندان کلاهبرداری می کردند خبر داد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ"علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" گفت : پس از دریافت شکایتی با موضوع کلاهبرداری به روش فروش سکه های تقلبی از طریق ارسال پیامک اغفال کننده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد افرادی کلاهبردار با این مضمون که "من چوپانی هستم مقداری سکه زیرخاکی پیدا کرده ام نذر کرده ام شماره شما درآمده اینها رزق و روزی زن و بچه های من و شماست " شهروندان را فریب می دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد کلاهبردار برای انجام اقدامات مجرمانه و فروش سکه های تقلبی تحت عنوان سکه های زیرخاکی و اصلی ، قرارهایی را با مالباختگان گذاشته و پس از دریافت وجوه کلان و تحویل دادن سکه های تقلبی به مالباختگان از محل متواری می شدند.

سرهنگ جعفری نژاد اظهار داشت : ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند دو فرد کلاهبردار را که افرادی غیر بومی بودند شناسایی و دستگیر کنند .

این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف 612 عدد سکه تقلبی از مخفیگاه این افراد بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان تاکید کرد :خرید و فروش اشیای عتیقه جرم است و به شهروندان توصیه می کنیم فریب افراد شیادی که اقدام به فروش این گونه اجناس می کنند نخورده و در صورت تماس چنین افرادی با آنها سریعاً موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز