خانه دوچرخه قلب پایتخت به ۱۰ عدد می رسد

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۸:۴۱
کد خبر: ۳۵۷۱۸۱
خانه دوچرخه قلب پایتخت به ۱۰ عدد می رسد
شهرداری منطقه 6 با راه اندازی 6 خانه جدید دوچرخه در محلات مرکزی شهر تهران، تعداد این خانه ها را به عدد 10 می رساند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 6 با اعلام این خبر گفت: اکنون 4 خانه دوچرخه در تقاطع میدان توحید، پارک لاله، میدان ولی عصر (عج) و میدان توحید ساخته شده است که شهروندان برای تفریح و انجام کارهای روزمره از خدمات آنها استفاه می کنند. امسال با راه اندازی 6 خانه جدید دوچرخه در منطقه 6، تعداد این خانه ها به عدد 10 می رسد.

 محمدباقر اسدی درباره ضرورت افزایش خانه های دوچرخه گفت: این خانه ها براساس نیاز اهالی، ترویج استفاده از حمل و نقل پاک و کاهش ترافیک و آلودگی راه اندازی می شوند.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 6 به محل خانه های جدید اشاره کرد و افزود: تقاطع های جلال آل احمد و چمران، خیابان ولی عصر(عج) و فاطمی، خیابان فاطمی و کارگر شمالی، پارکینگ طبقاتی لاله (خیابان فاطمی، مقابل بوستان لاله) میدان های انقلاب و فرودسی، مکان هایی هستندکه تا پایان سال خانه های جدید دوچرخه در آنجا راه اندازی می شود.

 وی از ایجاد پارکینک ویژه دوچرخه در برخی خیابان های پرتردد منطقه خبر داد و افزود: این برنامه به صورت آزمایشی از مهرماه در خیابان طالقاتی اجرا شده است و شهروندان می توانند در هر ساعت از شبانه روز دوچرخه را تحویل پارکینک دهند.

 
 
 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز