درخواست پلیس آگاهی از مردم؛

سارق سوپرمارکت‌ها را شناسایی کنید

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۶:۲۵
کد خبر: ۳۵۷۶۸۶
سارق سوپرمارکت‌ها را شناسایی کنید
پلیس آگاهی با انتشار تصویر مردی که اقدام به سرقت کارت بانکی صاحب یک سوپر مارکت کرده، از شهروندان خواست او را شناسایی کنند.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا،  در تاریخ 31 شهریور ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه سوپرمارکتی در خیابان پیامبر مرکزی به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل سرقت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مردی میانسال در پوشش مشتری وارد مغازه سوپرمارکت شده و در چند نوبت اقدام به خرید کرده و سرانجام زمانی که صاحب سوپرمارکت در حال کشیدن خیارشور برای وی بوده، اقدام به سرقت کارت عابربانک متعلق به صاحب مغازه کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مغازه و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 23 ، مردی میانسال وارد سوپرمارکت شد. این شخص ابتدا درخواست خرید شارژ تلفن همراه کرد و من نیز با کارت عابربانک خود و در حالیکه این شخص کاملا مقابل من ایستاده بود اقدام به خرید شارژ تلفن همراه از طریق دستگاه Pozz داخل مغازه کردم. پس از آن، مجددا همین شخص این بار درخواست مقداری خیارشور کرد اما زمانیک ه در حال کشیدن خیارشور بودم وی از غفلت من استفاده کرد و کارت عابربانک مرا که کنار صندوق مغازه قرار داشت، سرقت کرد.

با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سارق در زمان وارد کردن رمز کارت از سوی مالباخته اقدام به برداشتن رمز آن کرده است که در ادامه و با بررسی تراکنش مالی حساب کارت عابربانک مالباخته مشخص شد که مبلغ چهار میلیون و 500 هزار تومان معادل کل موجودی داخل حساب از حساب مالباخته و طی چندین مرحله برداشت شده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین مدار بسته نصب شده در محل سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند و در ادامه رسیدگی به پرونده دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی بازپرس پرونده صادر شد.

وی از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند خواست تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 21869044 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظر شما