مسجد جامعی پیشنهاد داد:

نامگذاری معبری به نام اینانلو

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۱:۲۰
کد خبر: ۳۵۷۶۹۱
نامگذاری معبری به نام اینانلو
عضو شورای شهر تهران گفت: اینانلو چهره برجسته ای در حوره رسانه و نیز محیط زیست بوده است از اینرو جا دارد معبر یا مکانی در شهر تهران به نام او نام گذاری شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، احمد مسجدجامعی در دویست و بیست وسومین جلسه شورای شهر تهران، ضمن تسلیت فوت مرحوم اینانلو گفت : من چندی می شود که تهرانگردی می‌کنم تا ظرفیت های نقاط مختلف تهران نمایان شود حال آنکه «اینانلو» سعی در شناخت ظرفیت‌های کشور داشت که تلاش عظیمی بوده است.

وی همچنین با اشاره به گزارش دبیر شورایاری منطقه 15 درخصوص اقدامات انجام شده در این منطقه ، گفت: بهتر است هنگامی که شورایاران گزارشی درخصوص عملکرد منطقه‌شان می‌دهند، به اقداماتی که در سال‌های گذشته انجام شده، توجه کنند.

وی با بیان اینکه دوستان منطقه 15 در سال اول شورا گزارشی درخصوص کارخانه سیمان ارائه کردند، اظهارکرد: مشکلات کارخانه سیمان برهیچ ‌کس پوشیده نیست؛ اما اقدامات موثری نیز در کاهش آلایندگی انجام شده است، به گونه‌ای که اطلاعات آلاینده‌ها به صورت آنلاین در اختیار سازمان‌های زیست‌محیطی قرار می‌گیرد و مسئولان این کارخانه ضمن تغییر در نوع سوخت، فیلترهایی را نیز در نظر گرفته‌اند.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در مورد اوراقچی‌های منطقه 15 نیز با بیان اینکه بارها برای حل مساله اوراقچی‌ها با آنها جلسه گذاشته‌ایم، گفت: اینکه چرا هنوز این صنف جابه‌جا نشده است، جای پیگیری دارد.

مسجدجامعی با اشاره به خطرات کارگاه‌هایی که در خاورشهر برای خروج مس از کابل‌ها ایجاد شده است، افزود: در منطقه 15 زندان هارون‌رشید قرار دارد که ظرفیت زیادی برای جذب گردشگر دارد.

وی افزود: زندان هارون‌الرشید یکی از جذابیت‌های پنهان است که می‌تواند ظرفیتی برای کوهپیمایی پایتخت‌نشینان ایجاد کند و پیشنهاد می‌شود بخش خصوصی وارد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز