معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

رویکرد در فضای مجازی استفاده کنترل شده است

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۷:۵۵
کد خبر: ۳۵۷۸۱۷
رویکرد در فضای مجازی استفاده کنترل شده است
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: رویکرد در مورد فضای مجازی استفاده کنترل شده از این فضا است

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمیدرضا کفاش در اولین دوره ارتقای سواد فضای مجازی در مجتمع فرهنگی و هنری حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهارکرد : شبکه های ماهواره ای سریال های 400 تا 500 قسمتی می سازند و تغییر سبک زندگی را در دستور کار خود قرار داده اند و می خواهند ذائقه و روش زندگی را تغییر دهند .

وی با بیان این که شبکه های ماهواره ای برای تغییر سبک زندگی عجله ای ندارند و با صبر و حوصله اهداف خود را پیش می برند، اظهارکرد : شاید به همین دلیل است که پدیده های در زندگی ایرانی وارد شده که در گذشته وجود نداشت و مذموم بود که متاسفانه اکنون رایج شده است.
 
کفاش ، رویکرد جمهوری اسلامی ایران ، استفاده کنترل شده از تکنولوژی است، افزود: تلاش می کنیم تا سواد رسانه ای و سطح ذائقه مخاطبان را افزایش دهیم.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید درعرصه تولید محتوا و مصرف نرم افزار ها در فضای مجازی طوری عمل کنیم تا محتوای فرهنگی شیعی، منشعب از اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فضای مجازی گسترش یابد .
 
 وی گفت: خوشبختانه تشکل های مردمی از افراد مومن دانشگاهی و روحانیون شکل گرفته که می توانند شورای عالی فضای مجازی را در بعد تولید ، مصرف ، ایجاد سواد رسانه ای و بالا بردن ذائقه افراد کمک کنند .
 
 کفاش با بیان این که ورود به فضای مجازی باید کنترل شده و همراه با نقشه و برنامه باشد، تصریح کرد : کشور بزرگ و تمدن سازی همانند ایران اگر بدون ترسیم نقشه در فضای مجاز وارد شود موفق نخواهد بود .
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که یک میلیارد وبلاگ متعلق به رژیم صهیونیستی است، افزود: 70 درصد شخصیت های برجسته فضای مجازی آسیایی هستند و بیشترین این افراد ایرانی هستند بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کنیم تا اندیشه های ناب اسلامی را در فضای مجازی در اختیار جهانیان قرار دهیم .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز