معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی اردبیل عنوان کرد:

افزایش مشارکت نیروی انتظامی با سازمان‌های مردم نهاد

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۵۷۸۷۰
افزایش مشارکت نیروی انتظامی با سازمان‌های مردم نهاد
معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت : برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، مشارکت نیروی انتظامی با سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا شهبازی در نشست تخصصی توسعه تعامل و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استانداری، در اردبیل اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد ظرفیت بسیار بزرگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند که بر این اساس مشارکت نیروی انتظامی و سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد موفق هر سازمان و دستگاه‌های ارتباطی منوط به ارتباط و مشارکت همه جانبه با مردم است، گفت: سازمان‌های مردم نهاد یک ظرفیت بسیار عظیم برای پیشگیری از معضلات اجتماعی است که نیروی انتظامی با برخورداری از مشارکت مردمی عملکرد مطلوبی در کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته است.

معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، خشونت و بیکاری از نیروی مردمی استفاده کنیم چراکه نیروی مردمی تاثیر گذاری بیشتری دارند و در این راستا استفاده از معتمدین محل، ریش سفیدها و افراد تاثیرگذار می‌تواند موثر باشد.

شهبازی افزود: نیروی انتظامی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه و همایش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کند و برنامه‌ریزی اساسی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد انجام داده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با محوریت مقابله با معضلات اجتماعی در منطقه افزایش یافته است که یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی مشارکت همه جانبه مردم برای کاهش معضلات اجتماعی بوده که در این راستا با حمایت دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد اقدامات خوبی انجام داده است.

نظر شما