رئیس اداره زیباسازی منطقه ۶ شهرداری تهران خبر داد:

دیوار مهربانی به قلب پایتخت رسید

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰:۱۳
کد خبر: ۳۵۷۸۹۹
دیوار مهربانی به قلب پایتخت رسید
رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 شهرداری تهران از رنگ آمیزی و مناسب‌سازی 9 دیوار مهربانی در منطقه خبر داد و گفت: همزمان با زیباسازی منظر شهری فرصتی برای کمک مردم به نیازمندان فراهم می‌شود.

 به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، علیرضا سعادتی، رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 شهرداری تهران هدف از زیباسازی و ایجاد دیوار مهربانی در این منطقه را کمک به محرومان و نیازمندان در این هوای سرد زمستانی دانست و افزود: با این کار همزمان که به زیباسازی منظر شهری می‌پردازیم فضایی نیز برای اهداف خیرخواهانه و معنوی خیرین فراهم می‌شود تا بتوانند به نیازمندان کمک رسانی کنند. البته امروز برای نیازمندان لباس گرم جمع آوری می‌شود و در آینده نزدیک نیز این دیوارها را برای عید نوروز آماده می‌کنیم.

وی در مورد جانمایی این دیوارها در منطقه 6 شهرداری تهران گفت: 9 دیوار در منطقه 6 شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید مدرس تقاطع بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر – بهشتی، خیابان بهشتی بعد از احمد قصیر، خیابان ولی عصر (عج) تقاطع بهشتی، خیابان‌ ولی عصر (عج) بالاتر از مطهری،‌ خیابان ولی عصر (عج) روبروی ابن سینا،‌ خیابان ابن سینا تقاطع ولی عصر (عج)، خیابان ولی عصر (عج) تقاطع عبده و ایستگاه متروی میدان جهاد رنگ آمیزی و زیباسازی شد.

سعادتی در مورد استقبال مردمی از این دیوارها نیز اظهار کرد: همین امروز که ما روی یکی از دیوارها جا لباسی نصب می‌کردیم از سوی مردم سریعا دیوار پر از لباس و کفش شد. بنابراین اجرای این طرح به مردم فرصت می‌دهد تا لباس‌ها و کفش‌های بدون استفاده در منزل را برای نیازمندان قرار ‌دهند و هر کس بر اساس نیازی که دارد از این لباس‌ها استفاده کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز