فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

دستگیری ۷ قاتل تحت تعقیب در کرمان

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۱:۴۹
کد خبر: ۳۵۷۹۴۷
دستگیری ۷ قاتل تحت تعقیب در کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف قریب به چهار و نیم تن مواد مخدر ، دستگیری 137 قاچاقچی و 7 قاتل تحت تعقیب خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, سردار"رضا بنی اسدی فر" امروز در مراسم اختتامیه رزمایش محرم 94 در جیرفت در جمع خبرنگاران گفت: هدف از اجرای این رزمایش افزایش توان عملیاتی پلیس در مواقع ضروری است که تمام نیروهای عمل کننده به خوبی از این آزمون عبور کردند.

 
وی افزود: افزایش سطح مشارکت دستگاه ها و شهروندان و ارتقاء سطح احساس امنیت نیز از دیگر اهدافی بود که به صورت مستمر دنبال می شود.
 
فرمانده انتظامی استان بیان کرد:عملیات محرم 94 در پی اجرای ماه ها کار اطلاعاتی و شناسایی عناصر جرم به مدت 72 ساعت به صورت آشکار در سراسر استان به خصوص در جنوب و شرق اجرا شد.
 
وی اظهار داشت : در این رزمایش قریب به 4و نیم تن انواع مواد مخدر شامل 3 تن 351 کیلو گرم تریاک ، 478 کیلو گرم هروئین, 585 کیلو گرم حشیش و ... کشف شد.
 
سردار بنی اسدی گفت: در مجموع 137 قاچاقچی و 7 قاتل تحت تعقیب دستگیر شدند.
 
وی کشف 213 فقره انواع سرقت، کشف 92 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی،دستگیری پنج سارق مسلح، 18 سارق به عنف، و 214 نفر سارق عادی را از دیگر دستاوردهای این رزمایش برشمرد.
 
فرمانده انتظامی استان ضمن اعلام خبر کشف 34 هزار لیتر سوخت قاچاق، گفت: علاوه بر دستاورد های فوق بیش از 376 نقطه آلوده و جرم خیر پاکسازی،976 دستگاه وسیله نقلیه متخلف متوقف و سه هزار دستگاه وسیله نقلیه نیز اعمال قانون شدند.
 
سردار بنی اسدی بیان کرد: با اجرای این رزمایش ، شرایط آرامی برای روزهای پایانی سال و به خصوص برگزاری انتخابات برای شهروندان  فراهم می کنیم و همچنین اجرای چنین طرح هایی برای آمادگی پلیس در برخورد با موضوعات نا امنی ادامه خواهد داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز