سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وزش باد و باران پراکنده در تهران

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۴:۲۱
کد خبر: ۳۵۷۹۹۲
وزش باد و باران پراکنده در تهران
سازمان هواشناسی اعلام کرد: روز جمعه تهران شاهد هوایی نیمه ابری، بعد از ظهر ابری و در اواخر وقت بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی بیانگر گذر امواج ضعیف تر از میانی جو از شمال غرب کشور از امروز است. بر این اساس طی امروز و فردا در برخی مناطق کشور افزایش ابر و در مرزهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و مناطق شمالی آذربایجان شرقی بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: طی روزهای پایانی هفته در غالب نقاط کشور به خصوص در سواحل دریای خزر دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان شاهد وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی خواهیم بود.

به گفته وی از اواخر وقت امروز و صبح فردا سواحل شرقی دریای خزر و استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و سبب ابرناکی و بارش در این مناطق خواهد شد. ضمنا در دو روز آینده مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز و فردا کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است و روز جمعه تهران شاهد هوایی نیمه ابری، بعد از ظهر ابری و در اواخر وقت بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود

بیشترین و کمترین دمای هوای تهران امروز ۱۲ و ۴ درجه اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز