معاون امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان قزوین:

فعالیت های حوزه جوانان باید پویاتر دنبال شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۵:۲۳
کد خبر: ۳۵۷۹۹۳
فعالیت های حوزه جوانان باید پویاتر دنبال شود
قاسمی گفت: فعالیت های حوزه جوانان باید پویاتر دنبال شود و ستاد ساماندهی امور جوانان باید به سمت کارآفرینی و اشتغال زایی برود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهران قاسمی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با کارشناسان حوزه ورزش و جوانان استان که در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به مشکلات حوزه جوانان اظهار کرد: باید مشکل ازدواج جوانان تسهیل شود.

وی افزود: ستاد ساماندهی جوانان باید به سمت کارآفرینی و اشتغال زایی پیش برود؛ متاسفانه سازمان ها و مسئولین برنامه مشخصی برای حل مشکلات عمده جوانان ندارند.

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: یکی از مشکلات استان این است که مصوبات ستادها کلیشه ای بوده و بنیادی نیست.

قاسمی با تاکید بر اینکه باید با استان های موفق در حوزه جوانان ارتباط برقرار کنیم، گفت: ارتباط گیری با استان های موفق موجب می شود که تا مصوبات ستادها عقلانی و پایدار باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال آینده باید 40ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح استان تشکیل شود و تا پایان دی ماه تقویم مصوبات ستادها را از فرمانداری تحویل می گیریم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه جوانان باید تخصصی عمل کرد، گفت: فعالیت های حوزه جوانان باید پویاتر دنبال شود و استفاده بهینه از هزینه ها صورت گیرد.

قاسمی در پایان با اشاره به آسیب هایی که جوانان را تهدید می کند، تصریح کرد: هدف اصلی وزارت جوانان، آموزش برای شناخت فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی است.

قاسمی (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز