محورهای ملاقات با سید حسن نصرالله از زبان وزیر بهداشت

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۶:۵۶
کد خبر: ۳۵۸۶۷۲
وزیر بهداشت با بیان اینکه با سید حسن نصرالله در خصوص مسائل مهم بهداشتی و درمانی و امکان استفاده بیشتر از تجربیات ایران در حوزه سلامت مذاکرات بسیار خوبی داشتیم، گفت: در عین حال می توانیم نیروی انسانی لبنانی شامل مسلمانان، مسیحیان و سایر اقلیت های مذهبی را در ایران تربیت کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر هاشمی یکی دیگر از محورهای مذاکرات خود با دبیر کل حزب الله لبنان را استفاده متقابل از سرمایه گذاری بخش خصوصی ایرانی ها در لبنان و بر عکس در حوزه سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت سرمایه گذاران ایرانی در لبنان و مشارکت مردم این کشور بتوان از تجربیات پزشکی و دارویی ارزشمند ایران استفاده کرد.

وزیر بهداشت گفت: همچنین در خصوص مشکلات بهداشتی و درمانی در کشور لبنان و امکان کمک ایران به این کشور صحبت هایی شد و در صورت علاقه دو طرف، می توان دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی را در لبنان راه اندازی کرد.

هدف شهدا رفاه و آسایش مردم و عزت دین خدا بود

 وزیر بهداشت با اشاره به حضور خود و هیات همراه از وزارت بهداشت در « روضة شهداء المقاومة الاسلامیة » لبنان و بعد از زیارت مزار شهید عماد مغنیه، اظهار داشت: اوج افتخار انسان، شهادت در راه خدا است و خوشحالیم که در کنار قبور مطهر شهدایی هستیم که با شهدای انقلاب اسلامی، پیمان بستند.

 هاشمی در سومین روز سفر خود و در « روضة شهداء المقاومة الاسلامیة » لبنان، با بیان اینکه شهدای مقاومت اسلامی لبنان در مسیر دفاع از دین و میهن با نثار جان خود به اوج بندگی خدا نائل آمدند، افزود: مرگ، راهی است که پیش روی همه قرار دارد اما خوشا بحال کسانی که به فیض شهادت می رسند و جزء منتظران واقعی صاحب الزمان هستند چرا که تا آخر عمر، بر عهد خود با خداوند متعال پایبند می مانند.

وی با تأکید بر اهمیت تحقق اهداف شهدای اسلام و انقلاب، گفت: هدف شهدا چیزی جز رفاه و آسایش  ملت و همچنین عزت دین خدا نبود و امیدواریم به برکت خون شهدا از زمان انقلاب اسلامی و پس از آن در زمان حضرت آیت الله خامنه ای این مسیر تا زمان ظهور حضرت حجت، همچنان پر فروغ ادامه داشته باشد.

 هاشمی ادامه داد: ما هم با شهدا و هم با خانواده های آنها پیمان می بندیم که بر سر عهد شهدا باقی بمانیم و امیدوارم خداوند در ادامه راه ما را ثابت قدم نگه دارد تا بتوانیم در جهت تحقق آرمان های آن عزیزان نهایت تلاش خود را کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز