فرمانده یگان حفاظت شهرداری خبر داد:

ساماندهی تردد موتور سیکلت ها در محدوده بازار/ اجرای طرح های انضباط شهری در راستای تقویت امنیت اجتماعی

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۵۹۳۵۸
ساماندهی تردد موتور سیکلت ها در محدوده بازار/ اجرای طرح های انضباط شهری در راستای تقویت امنیت اجتماعی
فرمانده یگان حفاظت شهرداری با بیان اینکه اجرا و استمرار طرح های انضباط شهری در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی است، گفت: تردد موتور سیکلت ها در محدوده بازار ساماندهی می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "محمدرضا علیپور"  با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ورود موتورسیکلت به مکان های مسقف بازار تهران ممنوع است، گفت: ورود موتور سیکلت ها یه محدوده بازار ساماندهی شده است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص عدم ورود موتور سیکلت به محدوده بازار، افزود: سازمان های امدادی و خدمات رسانی با صدور مجوز می توانند به محدوده های ممنوعه، ورود پیدا کنند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به اینکه روزانه 854 موتور سیکلت به بازار تهران وارد می شدند، بیان کرد: از 14 آذرماه سال جاری تاکنون 18 مجوز برای سازمان های امدادی و خدمات رسانی صادر شده است.

وی ادامه داد: خودروهای آتش نشانی و باربری نیز با دریافت مجوز، می توانند به محدوده ی ممنوعه وارد می شوند.

سردار علیپور با بیان اینکه خودروهای باربری می توانند با اجرای طرح "انضباط شهری" در بازار تهران، در ساعات معین و مشخصی عبور و مرور داشته باشند، ادامه داد: در نیمه دوم سال، خودروهای باربری می توانند از ساعت 7 بعد از ظهر تا 5 صبح از دو ورودی "حضرتی" و "ایل چی" در ساعات مقرر، عبور و مرور کنند.

وی در خصوص دریافت مجوز توسط متقاضیان موتور سیکلت و خودرو واجد الشرایط به محدوده بازار بزرگ تهران گفت: متقاضیان می توانند جهت دریافت مجوز تردد ، به ستاد نظارت و هماهنگی طرح انضباط شهری در خیابان 17 شهریور، خیابان گوته و روبروی فرهنگسرای معلم مراجعه کنند.

این مقام مسئول  با بیان اینکه در دو محدوده بازار که شامل ورودی خیام به صوراسرافیل و ناصر خسرو به باب همایون است ، از ورود موتور سیکلت های فاقد مجوز نیز ممانعت خواهد شد، یادآور شد: سازمان ها، ادارات و افرادی که ضرورت سفر و حضور در این محدوده دارند، می بایست برای تعیین تکلیف ورود و محل پارک وسیله نقلیه خود مجوز دریافت کنند.

برخورد پلیس راهور با راکبین متخلف موتور در محدوده بازار

علیپور مطرح کرد : موتورسوران در رینگی که ورودی به محدوده بازار تلقی می شود جز در پارکینگ های در نظر گرفته شده اعم؛ از پارکینگ های عمومی یا پارکینگ سازمان ها و ادارات، از پارک در معابر و پیاده روها و محل های غیرمجاز خودداری کنند.

 وی اضافه کرد: در صورت عدم رعایت نسبت به انتقال به پارکینگ های ترخیص توسط همکاران راهور تهران اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه علیرغم برخی اطلاع رسانی تخلفاتی صورت گرفته است ، افزود : تاکنون 350 دستگاه موتور سیکلت به پارکینگ، هدایت و منتقل شده است.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه اجرای و استمرار طرح انضباط شهری در این منطقه گردشگری و توریستی نیاز به مشارکت همگانی دارد، گفت : اجرای طرح های انضباط شهری در راستای ارتقاء امنیت و انضباط شهری است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز