تخریب منزل مسکونی حادثه آفرید

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۸:۱۴
کد خبر: ۳۵۹۴۲۲
تخریب منزل مسکونی حادثه آفرید
یک ساختمان مسکونی قدیمی‌ساز در خیابان وحیدیه بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام تخریب فرو ریخت و باعث مصدوم شدن کارگر جوان شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر ریزش یک ساختمان مسکونی دو طبقه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران ساعت 14:28 دقیقه روز گذشته بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 93 و 31 را به خیابان شهید آیت ا... مدنی، خیابان وحیدیه اعزام کرد.

یدا... مددی افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش‌نشانی تهران در این خصوص گفت: تعدادی از کارگران در یک ساختمان قدیمی با مساحت تقریبی 230 متر مربع، مشغول تخریب آن بودند که ناگهان بخشی از دیوارها و سقف ساختمان فرو ریخت.

وی افزود: بر اثر این حادثه یکی از کارگران افغان همراه با آوار به داخل خیابان سقوط کرد و مقداری آجر و تیر آهن نیز روی وی افتاد.

مددی ادامه داد: به رغم بازدیدهای قبلی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی، عوامل شهرداری و دادن تذکرات مکرر درخصوص متوقف کردن عملیات تخریب به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی، متاسفانه بازهم کارگران همچنان به کار تخریب ادامه داده بودند.

افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش‌نشانی اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از نجات کارگر جوان و تحویل او به عوامل اورژانس و همچنین ارائه توصیه‌های ایمنی به شهروندان، محل حادثه را جهت ادامه اقدامات بعدی به عوامل شهرداری تحویل دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز