جناب خان به دیدار کودکان بیمارستان امیر شیراز رفت

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۸:۰۹:۰۲
کد خبر: ۳۶۰۰۵۹
جناب خان به دیدار کودکان بیمارستان امیر شیراز رفت
"محمد بحرانی"، صداپیشه عروسک "جناب خان" به همراه "حبیب رضایی"، بازیگر سینما و تلویزیون، از بیماران بستری در بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛محمد بحرانی و حبیب رضایی ابتدا در نشستی در بیمارستان آنکولوژی امیر، با خدمات این بیمارستان بیشتر آشنا شده و سپس از کودکان بستری، عیادت کردند.

در این نشست، دکتر "احمد رضازاده"، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به معرفی بیشتر این دانشگاه و فعالیت های آن برای مبارزه با بیماری سرطان و راه های کمک به مبتلایان به این بیماری پرداخت.

او از راه اندازی این بیمارستان به کمک بانو "سعادت"، نیکوکار عرصه سلامت گفت و اینکه هم اکنون راه اندازی بیمارستان دیگری برای پیشگیری و درمان سرطان، به کمک وقف عام در شیراز، در حال انجام است.

دکتر رضازاده با بیان اینکه خیرین سلامت در فارس، توانسته اند رتبه نخست کشور در سال 93 را به دست آورند و این روند نیکوکاری، کماکان در حال ادامه است، افزود: بیماری سرطان، اکنون به مشکل بزرگی برای سلامت تبدیل شده و مواردی مانند تغییر سبک زندگی در آن موثر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: 70درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند و به کمک راهکارهای ساده ای می توان خطر ابتلا به آن را مهار کرد.

دکتر رضازاده ادامه داد: کمک به اطرافیان مبتلایان به این بیماری و تیم درمانی آن ها در کنار آموزش پیشگیری به مردم، از دیگر راهکارهایی است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز با افزایش ابتلا به سرطان ها، در حال پیگیری انجام آن است.

در این دیدار که با حضور مهندس "حسین اربابی" مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس برگزار شد، بر توسعه همکاری های جامعه هنری کشور برای آموزش به مردم و جلب همکاری ها، تاکید شد و در ادامه، این دو بازیگر سینما و تلویزیون، از کودکان بستری در بیمارستان عیادت و دلجویی کردند.

"اندیشه جورکش" مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز هم در این دیدار، تاریخچه ای از راه اندازی این بیمارستان و خدمات آن، ارایه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز