رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

کشف ۱۴۰ آشپزخانه خانگی تولید شیشه/ ورود هروئین چینی به کشور صحت ندارد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۶۰۲۲۸
کشف ۱۴۰ آشپزخانه خانگی تولید شیشه/ ورود هروئین چینی به کشور صحت ندارد
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 140 آشپزخانه خانگی که مبادرت به تولید شیشه می کردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، علی مویدی در حاشیه نشست خبری با اشاره به کشف 140 آشپزخانه خانگی تولید شیشه گفت: با کشف این آشپزخانه ها عوامل آن را به مراجع قضایی تحویل دادیم.

و ی در ادامه افزود: در خصوص کشف آشپزخانه های تولید مواد با کاهش 40 درصدی این کشفیات مواجه بودیم و علت آن هم این است که مردم همکاری خوبی را با پلیس داشتند.

وی در ادامه صحبت هایش ورود هروئین چینی به کشور را رد کرد و گفت: در بحث قرص های روان گردان در دنیا شاهد افزایش هستیم اما در خصوص ورود مواد مخدرهای جدید از سوی مرکز موردی مبنی بر حضور این نوع مواد اعلام نشده است.

مویدی با بیان این که مواد مخدر کراک در کشور ایران بسیار نادر است عنوان کرد: مصرف مواد مخدر سنتی در کشور ایران بیش از مواد دیگر مورد توجه است ولی مواد مخدر صنعتی بیشتر مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار می گیرد. این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: تلاش پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر بیشتر شده است و محورهای مواصلاتی که پلیس حدس می زد مواد مخدر از آن قسمت جابجا می شد انرژی و تمام قدرت خود را بر راه های ورودی متمرکز کرد و ما همواره در تلاشیم تا دسترسی به مواد مخدر را سخت تر کنیم و راه های فعالیت مان را در شرق کشور افزایش داده ایم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان صحبت هایش ورود روان گردان های دیجیتالی را تکذیب کرد و گفت: قرص های NBI به کشور وارد نشده است اما با این حال پلیس ناجا تحقیقات و بررسی های خود را ادامه می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز