سه کشته و هفت مفقود در حمله به کاروان عروسی

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۹:۳۴
کد خبر: ۳۶۰۲۶۴
سه کشته و هفت مفقود در حمله به کاروان عروسی
حمله به کاروان عروسی در ایالت گوررو در مکزیک ۳ کشته برجا گذاشت و از سرنوشت 7 تن دیگر خبری در دست نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اینترنتی "هرالدتریبیون" ، مقامات امنیتی ایالتی روز دوشنبه اعلام کردند که در جریان حمله به یک کاروان خودرو در شهر"آرکلیا" در ایالت جنوبی "گوِرِرو" در تعطیلات آخر هفته گذشته سه مرد کشته و هفت تن دیگر مفقود شده اند.

اداره امنیت عمومی گوِرِرو  در بیانیه ای اعلام داشت روز شنبه قربانیان قصد شرکت در یک مراسم عروسی در "ال پالما" را داشتند که هنگام عبور از منطقه "ال سالیتره" مورد حمله قرار می گیرند. همچنین در این بیانیه آمده است که پلیس ایالتی جسد دو نفر که هدف اصابت گلوله قرار گرفته بودند و 15 خودرو رها شده –که دوتای آنها سوزانده شده بودند-  را در صحنه جرم کشف کرده است. نیروهای امنیتی در "لاس پاروتاس" جسد نفر سوم را بامداد روز یک شنبه 300 متر دورتر از جاده پیدا کردند.

به گفته یک مقام مسئول هویت دو نفر از قربانیان تاکنون مشخص شده است.

خانواده قربانیان پس از مراجعه به دفتر دادستانی اعلام کردند که هفت نفر دیگر نیز که مهاجمان آنها را با خود برده بودند مفقود شده اند. نیروهای ارتش و پلیس ایالتی هماکنون در تلاش برای یافتن مفقودان مشغول به گشت زنی در منطقه هستند.

به گفته معاون اداره امنیت عمومی مقامات مسئول دارای اختیارات قضائی برای روشن ساختن علت حمله تحقیق در این پرونده را آغاز کرده اند.

آرکلیا در تیررا کالینته، منطقه ای میان میکواکان، گوِرِرا و مکزیکو قرار دارد که از گذشته محل درگیری میان کارتل های رقیب مواد مخدر بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز