حکیمی پور تذکر داد:

روزنامه همشهری وارد کار سیاسی نشود

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۱:۱۴
کد خبر: ۳۶۰۴۳۹
روزنامه همشهری وارد کار سیاسی نشود
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران به روزنامه همشهری در خصوص انتشار مطالب سیاسی تذکر داد و گفت: همشهری متعلق به شهرداری تهران و متعلق به بیت المال است و اساسا نباید وارد کار سیاسی شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد حکیمی‌پور در قلب تذکری در دویست و بیست و ششمین جلسه شورا ،گفت: روزنامه همشهری در شماره یکشنبه 20 دیماه 1394 در صفحه اول، مصاحبه ای از مدیرعامل مؤسسه همشهری منتشر کرده که نشانگر ورود روزنامه همشهری به دسته بندی های سیاسی و جناحی است.

وی گفت: این رویکرد با اهداف و مشی مؤسسه و روزنامه همشهری در تضاد کامل است و شائبه ورود شهرداری و مدیران تحت مسئولیت آن را به سیاست و رقابت های جناحی افزایش می دهد.

حکیمی پور تاکید کرد: به عنوان یکی از اعضای منتخب شورا برای نظارت به مؤسسه همشهری شدیداً به این نحوه عملکرد معترضم و به شهرداری و زیر مجموعه های آن در خصوص ورود به کار سیاسی هشدار می دهم بنابراین لازم است سریعاً این رویه اصلاح شود چرا که شهرداری مؤسسه عمومی غیردولتی است و متعلق به شهروندان تهرانی است و اساساً باید از کار سیاسی و دسته بندی سیاسی برکنار باشد.

وی افزود: مدیرانی که در شهرداری دارای تمایلات کار سیاسی هستند باید از مسئولیت خودکناره گیری کنند چرا که انجام کار سیاسی دستگاه خدمت رسان به مردم را از مسیر اصلی خود دور کرده و به حاشیه های فرصت سوز می برد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این روزنامه سخنان هفته قبلش در صحن شورا را وارونه جلوه داده است ، گفت: جریان خبری خاصی کاملا مسایل را به سمت خود سوق می‌دهند و لازم است در این رابطه نیز تذکر لازم داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز