هلاکت سرکرده سارقان مسلح در شوش

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۱:۵۵
کد خبر: ۳۶۰۸۱۰
هلاکت سرکرده سارقان مسلح در شوش
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از شهادت یکی از مأموران پاسگاه انتظامی "حسین آباد" این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد و گفت: در این درگیری که شب گذشته روی داد، سرکرده سارقان مسلح به هلاکت رسید و همدست وی دستگیر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "سید رحمان موسوی"  گفت: سارقان مسلح شب گذشته (سه شنبه 22 دی ماه) با پژو 405 سرقتی در حال تردد بودند که مأموران پاسگاه انتظامی "حسین آباد" شوش حین گشت زنی به این خودرو مشکوک شده و فرمان ایست می دهند اما خودروی مذکور بدون توجه به دستور پلیس، متواری شده و طی تعقیب و گریز در نهایت در بیرون از شهرستان و در جنگل های حاشیه رودخانه " کرخه"، سارقان مسلح با مأموران انتظامی درگیر می شوند.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم های مجرب انتظامی شهرستان شوش وارد عمل شده و ضمن محاصره منطقه با سرعت عمل، در اقدامی ضربتی، که با درگیری مسلحانه همراه بود سرکرده باند سارقان مسلح را به هلاکت رسانده و همدست وی را دستگیر کردند، گفت: در این عملیات ستواندوم "عباس نادری" شهید و ستواندوم "مجید بیرانوند" مجروح شد که هم اکنون حال عمومی وی مساعد است.

موسوی اظهار داشت: از سارقان، یک دستگاه خودروی پژو 405 مسروقه، دو قبضه اسلحه کلاشینکف و پنج تیغه خشاب به همراه مدارک شناسایی مسروقه، کشف شد.

 

 

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی به دو فقره سرقت مسلحانه در شهرستان های "دهلران" و "دزفول" نیز اعتراف کرد؛ همچنین این سارقان از طریق مراجع قضائی "دزفول" تحت تعقیب بودند.

موسوی خاطرنشان کرد: سرکرده باند سارقان مسلح که به هلاکت رسید دارای سابقه شرارت و تحت تعقیب مراجع قضائی بود.

 

 

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن اعلام تسلیت به مناسبت شهادت "عباس نادری" به خانواده محترم این شهید والامقام، کارکنان نیروی انتظامی و همکاران این شهید و امت شهید پرور این شهرستان، خاطرنشان کرد: فردا (پنجشنبه 24 دی) ساعت 9.30 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این شهید عرصه نظم و امنیت در شهرستان شوش برگزار می شود.#

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز