قائم مقام وزیر در امور مشارکتهای اجتماعی عنوان کرد:

۲۶۷ بیمارستان نیمه تمام در کشور/خیرین برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مشارکت کنند

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۲:۳۹
کد خبر: ۳۶۰۸۴۱
قائم مقام وزیر در امور مشارکتهای اجتماعی گفت: اکنون 267 بیمارستان نیمه تمام در کشور وجود دارد و انتظار می رود با مشارکت خیرین بتوانیم بیمارستان های نیمه تمام را در کمترین زمان به بهره برداری برسانیم.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر سیدمحمد هادی ایازی امروز در مراسم افتتاح ساختمان بخش های دیالیز ، آی سی یو و سی سی یو بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با بیان این مطلب افزود: با وضعیت اعتباری موجود برای بهره برداری از این بیمارستان ها   20 سال زمان نیاز است .

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در امور مشارکت های ، سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت گفت: درحوزه زیرساخت های نظام سلامت با کمبودهای عدیده ای مواجه هستیم که امیدواریم با کمک خیرین در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات این بخش باشیم.

وی بیان داشت : انتظار می رود با مشارکت خیرین بتوانیم بیمارستان های نیمه تمام را در کمترین زمان به بهره برداری برسانیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکتهای اجتماعی با اشاره به پایین بودن سرانه های درمانی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: سرانه تخت بیمارستانی در این شهرستان 1.33 درصد است که باید به رقم 7.2 درصد برسد.

 ایازی افزود: تعداد 118 تخت بیمارستانی در شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ کافی نیست و باید حداقل 400 تخت بیمارستانی در این شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی بخش های دیالیز، سی سی یو و آی سی یو توسط یک فرد خیر در شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: امیدواریم با حمایت خیرین در آینده نزدیک بتوانیم بخش های' آی سی یو' و' سی سی یو' کودکان در این شهرستان راه اندازی کنیم .

دکتر مهدی سلیمان فلاح ،رئیس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ نیز در این مراسم گفت: ساختمان بخش های آی سی یو ، دیالیز و سی سی یو ساوجبلاغ با زیر بنای یکهزارو 500 متر مربع توسط  محسن علایی از خیرین منطقه با صرف 28 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی اظهار داشت: این ساختمان دارای 10 تخت دیالیز ، 12 تخت آی سی یو و 8 تخت سی سی یو است که 20 میلیارد ریال برای تجهیز آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی البرز هزینه شده است.

 شهرستان ساوجبلاغ در 40 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز