فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری گرداننده باند سرقت های به عنف

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۶:۳۸
کد خبر: ۳۶۰۸۵۶
دستگیری گرداننده باند سرقت های به عنف
جوان 20 ساله ای که از عاملان اصلی سرقت های به عنف شبانه در مشهد بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار" بهمن امیری مقدم" فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت های به عنف توسط چند جوان،تحقیقات پلیس برای پیگیری سریع موضوع آغاز شد.

وی افزود: در حالی که بررسی های پلیسی برای پیگیری پرونده سرقت ها ادامه داشت یکی از شهروندان در تماس با فوریت های پلیسی 110 اظهار داشت چهار جوان،شبانه به منزل مسکونی اش واقع در منطقه "طرق" مشهد حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاها و وجوه نقد و کارت های اعتباری صاحبخانه کرده و متواری شدند.

سردار امیری مقدم خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده صادر و فرماندهی انتظامی مشهد ماموریت یافت عملیات شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت را در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت:‌ بررسی های تیم های دایره آگاهی کلانتری طرق مشهد در این ماموریت ضربتی با توجه به سرنخ هایی که پلیس در دست داشت نشان می داد سارقان همان عاملان سرقت های به عنف شبانه بوده اند که مرتکب سرقت به عنف از خانه مسکونی شده اند.

وی گفت: با روشن شدن این موضوع، پلیس در پیگیری علمی این پرونده، سرکرده باند سرقت های شرورانه را شناسایی و تحت تعقیب قرار داد.

سردار بهمن امیری مقدم ادامه داد: این متهم که در مخفیگاه خود مشغول استراحت بود توسط ماموران کلانتری طرق دستگیر و از سوی مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت و جستجوهای گسترده برای دستگیری سه همدست فراری او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که تحقیقات گسترده پلیسی درباره این پرونده ادامه دارد،تاکید کرد: پلیس خراسان رضوی به افرادی که عامل ناامنی و شرارت هستند اجازه جولان و به هم زدن نظم و آرامش شهروندان را نمی دهد. *

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز