رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

تشکیل کمیته بهداشت، درمان و محیط‌زیست اربعین ۹۵

۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۸:۴۱
کد خبر: ۳۶۱۳۸۷
سید علی مرعشی گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور؛ کمیته بهداشت، درمان و محیط‌زیست اربعین ۹۵ تشکیل شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مرعشی با اعلام این خبر اظهار کرد: در نخستین جلسه کمیته اربعین 95، در خصوص برنامه‌ریزی کلان برای ساماندهی برنامه عملیاتی اربعین 95، امدادرسانی در داخل و خارج از کشور به سازمان امداد و نجات و به‌طور مشخص سازمان امداد و نجات هلال‌احمر محول شد.

مرعشی همچنین عنوان کرد: بهداشت و درمان زائران در داخل کشور نیز به عهده وزارت بهداشت و در عراق به عهده جمعیت هلال‌احمر و به‌طور مشخص مرکز پزشکی حج و زیارت محول شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: در موضوع محیط‌زیست نیز بنا به شرایط، هر یک از دستگاه‌های ذی‌ربط وظیفه ذاتی خود را انجام خواهند داد.

استخراج نقاط ضعف و قوت خدمت‌دهی به زائران در اربعین امسال

طاهر درودی، مشاور اجرایی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر نیز در این زمینه، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و کلید خوردن برنامه عملیاتی اربعین 95، در مرکز پزشکی حج نیز نخستین جلسه هم‌اندیشی و بارش افکار در این خصوص برگزار شد.

وی محتوای جلسه را که با حضور رئیس، معاونان مرکز پزشکی و نمایندگان نهادهای مرتبط با اربعین برگزار شد، بررسی فرآیند خدمت‌رسانی اربعین سال جاری، نگاهی به نقاط قوت و ضعف و چگونگی ارائه خدمت مطلوب‌تر در سال آتی عنوان کرد.

مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر افزود: در نخستین جلسه هم‌اندیشی مقرر شد این جلسات به‌صورت مستمر و یک هفته در میان تشکیل شود و نتیجه نهایی این جلسات با ابلاغ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان آیین‌نامه اجرایی عملیات پزشکی اربعین 95 تلقی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز