دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش :

بسیجیان باید فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش را تغییر دهند

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۶۱۷۴۴
بسیجیان باید فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش را  تغییر دهند
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: بسیجیان درهر پست و مقامی که هستند باید فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش را برای اجرای تحول بنیادین تغییر دهند .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهدی نوید ادهم درنشست علمی تخصصی با موضوع نقش بسیج در بسط فرهنگ تحول خواهی و تحول آفرینی درآموزش و پرورش که در سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید رجایی و با حضور بسیجیان حوزه ستادی برگزار شد ؛ با اشاره به گام های سه گانه درتحول بنیادین گفت : تهیه اسناد ، تهیه زیر ساخت ها واجرای تحول را می توان از گام های سه گانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دانست که پس ازتهیه اسناد درسالهای اخیر اکنون در مرحله  دوم یعنی تامین زیر ساخت ها قرار داریم .

نوید ادهم افزود : پس از تامین زیر ساخت های مورد نیاز از قبیل زیر ساخت های مالی ، انسانی ، حقوقی و فرهنگی و اجتماعی می توانیم سند تحول را درآموزش و پرورش اجرایی کنیم .

دبیرشورای عالی آموزش و پرورش اظهارکرد : بسیجیان باید درآماده سازی زیر ساخت  فرهنگی و اجتماعی فعال شوند و زمینه را برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش مهیا سازند .

وی ادامه داد : بسیج باید به میدان بیاید و با اصلاح فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش مسیر را برای اجرای سند تحول آماده کند .

نوید ادهم تصریح کرد : ازآنجا که آموزش و پرور یک جزیزه نیست بلکه بخشی از فرهنگ جامعه است اگر بستر فرهنگی جامعه همراهی نکند هر تحولی در جامعه شکست خواهد خورد.

وی درادامه اظهار کرد : اگر قراراست نقش بسیج را در سند تحول پیگیری کنیم باید سراغ زیر ساخت فرهنگی برویم ، و بسیج با همکاری در این زمینه می تواند به تغییر نگرش ها نسبت به طرح تحول بنیادین کمک کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز