معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خبرداد:

ساماندهی اعزام دانش آموزان به رقابت های بین المللی

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۶:۲۰
کد خبر: ۳۶۱۹۱۰
ساماندهی اعزام دانش آموزان به رقابت های بین المللی
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ازساماندهی اعزام دانش آموزان به رقابت های بین المللی ورزشی خبرداد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهرزاد حمیدی، درسومین مجمع عمومی فدراسیون ورزش مدارس کشوردرشیراز با اشاره به مطلب فوق افزود : اولویت فدراسیون ورزش دانش آموزی در دو سال آینده باید استقرار کامل و تامین پشتوانه های حقوقی و حمایت مالی باشد.

حمیدی با اشاره به شکل گیری فدراسیون ورزش مدارس کشور از سال 1381گفت: از سال 1392 تلاش های جدی برای استقرار این فدراسیون صورت گرفت و امروز این فدراسیون از پشتوانه حقوقی، اداری و مالی مناسبی برخوردار است و یکی از 51 فدراسیون رسمی ورزش کشور تلقی می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مورد برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس کشور نیز اظهار کرد: فدراسیون ورزش مدارس کشور در سال تحصیلی گذشته موفق شد 290 میلیارد ریال حمایت مالی برای برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای جلب کند که این امر نشان دهنده ظرفیت این فدراسیون به عنوان نهادی عمومی و غیر دولتی است.

وی ادامه داد: جذب حامیان مالی از ظرفیت های ناشناخته در ورزش دانش آموزی کشور است، از این رو باید از حامیان مالی (اسپانسرها) برای توسعه ورزش دانش آموزی بهره گیریم.

حمیدی با بیان این که وضعیت اعتبارات بودجه ورزش دانش آموزی کشور در سال 95 بهتر از سال های 93 و 94 خواهد بود، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در موافقت نامه ای با وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که فدراسیون ورزش مدارس کشور می تواند از اعتبارات این وزارتخانه بهره گیرد که گام بزرگی در ارتقای وضعیت این فدراسیون تلقی می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش از منزل، محله و مدرسه به عنوان سه رکن توسعه ورزش قهرمانی در دانش آموزان یاد کرد و گفت: امروزدرجهان مشارکت والدین در فعالیت های ورزشی دانش آموزان یک سرفصل کاری تلقی می شود و طرح مدرسه قهرمان، با چنین هدفی شکل گرفته و در حال اجراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز