اولین کتاب راهنما در زمینه بیماری صرع منتشر شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵:۲۵
کد خبر: ۳۶۲۵۵۰
اولین کتاب راهنما در زمینه بیماری صرع منتشر شد
عضو انجمن صرع ایران و متخصص مغز و اعصاب ، از رونمایی کتاب " جامع تشخیص و درمان صرع ایران" طی برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی صرع خبر داد.این اولین کتاب راهنما در این زمینه است

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر حسینعلی ابراهیمی در خصوص این کتاب توضیح داد : این کتاب در واقع راهنمای تشخیص و درمان بیماری صرع است و روش های ارایه شده در آن دارای تاییدیه های بین المللی هستند . 

وی که مولف کتاب جامع تشخیص و درمان صرع است، افزود : این اولین کتاب راهنما در این زمینه است و تکنیک های پیشنهاد شده در آن طی مطالعات و تحقیقات جامع در سطح جهان امتحان خود را پس داده بنابراین پزشکان و متخصصان می توانند با اطمینان خاطر از این تکنیک ها بهره ببرند . 

استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت : اثربخشی این روش ها کاملا مورد تایید است و میزان عوارض آنها در کمترین سطح قرار دارد . 

ابراهیمی با یادآوری اینکه روش های تشخیصی و درمانی ارایه شده در کتاب جامع تشخیص و درمان صرع دارای استانداردهای بین المللی هستند ، افزود : پس از رونمایی از این کتاب ، روش های مطرح شده ، مبدا قضاوت سازمان های بیمه قرار می گیرد و اگر درمانی خارج از این روش ها صورت گیرد ، بیمه هزینه های آن را پرداخت نمی کند . 

مولف کتاب جامع تشخیص و درمان صرع ، گفت : معمولا روش های تشخیصی و درمانی که در سطح دنیا مطرح می شوند ، هر 2 سال یک بار مورد بازبینی قرار می گیرند و این مساله در مورد مطالب این کتاب نیز صدق می کند . 

ابراهیمی خاطر نشان کرد : دکتر حسین دلاور کسمایی و دکتر محمد پاک نژاد پناهی دیگر مولفان این کتاب هستند که او را در نگارش و تالیف یاری کرده اند . 

گفتنی است دوازدهمین کنگره بین المللی صرع ایران ، از 30 دی ماه تا 2 بهمن ماه در مرکز همایش های رازی برگزار می شود

دوزادهمین کنگره بین المللی صرع 30 دی لغایت 2 بهمن در مرکز همایش های رازی برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88463271 تماس و یا به سایت www.epilepsycongress.ir مراجعه نمایند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز