طرح ترافیک در ساعات اولیه صبح گران می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۷:۰۹
کد خبر: ۳۶۳۰۸۳
طرح ترافیک در ساعات اولیه صبح گران می‌شود
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مبنای پرداخت عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک بر مبنای طرح روزانه محاسبه شده به گونه‌ای که از ساعت 6 تا 10 صبح تعرفه ورود به محدوده گران‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد دنیا مالی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در توضیح این لایحه گفت: مبنای پرداخت عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک بر مبنای طرح روزانه محاسبه شده به گونه‌ای که از ساعت 6 صبح تا 10 صبح تعرفه ورود به محدوده گران تر خواهد بود.

دنیا مالی ادامه داد: آنچه مسلم است ما با افزایش قیمت عوارض ورود به محدوده مواجه خواهیم بود که البته این امر بد نیست چرا که ما در پی آن هستیم تا تمایل ورود به محدوده طرح ترافیک کاهش یابد.

در این راستا علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان بررسی این لایحه، اظهار داشت: من از شورا و شهردار تهران تقاضا می‌کنم کارت‌های دراختیار طرح ترافیک را به‌طور محدودتری ارائه دهد.

وی ادامه داد: مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه عارضه‌ای است که به شهر وارد می‌شود و ما در موضوع قیمت مبنا بحث جدی داریم.

دبیر با اشاره به لایحه پیشنهادی شهرداری برای نرخ فروش مجوز طرح ترافیک در سال 95، توضیح داد: قیمت‌های پیشنهادی شهرداری در برخی موارد تا 3 برابر افزایش یافته است و نرخ‌های درج ‌شده در لایحه باید با دقت بیش‌تری بررسی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز