کلاهبرداری پیامکی از داخل زندان

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۱:۳۵
کد خبر: ۳۶۴۶۸۳
کلاهبرداری پیامکی از داخل زندان
- فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: اخیرا افراد سودجو و متخلف، از طریق تماس تلفنی و پیامک به شهروندان اعلام می کنند که "باغدار نمونه" شده اند و از این طریق اقدام به کلاهبردای می کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ"علیرضا دلیری" بابیان این که اخیرا افراد سودجو و متخلف، از طریق تماس های تلفنی و پیامک های ارسالی به شهروندان، جهت رسیدن به اهداف شوم خود، از آنان کلاهبرداری می کنند، گفت: لازم است شهروندان در این خصوص اهتمام بیشتری نسبت به اینگونه تماس و پیامک ها داشته و بدون اطلاع قبلی خود را در دام کلاهبرداران و افراد سودجو گرفتار نکنند.

وی به نوعی از این کلاهبرداری تحت عنوان (باغدارنمونه شدن ) که توسط یکی از کلاهبرداران زندانی در زندان بروجرد اشاره کرد و گفت: چند روز پیش به دنبال شکایت یکی از کشاورزان بروجردی مبنی بر اینکه از وی کلاهبرداری شده ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
به گفته فرمانده انتظامی بروجرد، شخصی به عنوان مهندس جهاد کشاورزی با وی تماس و بیان داشته "به عنوان باغدارنمونه انتخاب و برنده مبلغ یکصد میلیون ریال از جهاد کشاورزی شده ای، در این خصوص مبلغ دومیلیون ریال را به حساب کارشناس واریز کنید تا از باغ شما بازدید شود."
دلیری تصریح کرد: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی به عمل آمده، در نهایت محرز شد، شخص کلاهبردار در زندان بروجرد است و ازطریق تلفن زندان با شاکی تماس و اقدام به کلاهبرداری کرده است.
وی از شهروندان خواست در صورت هرگونه تماس یا دریافت پیامک هایی با عنوان (برنده شدن و نمونه شدن و...) به صورت ناآشنا و مشکوک، بدون اطلاع قبلی از واریز هرگونه وجه نقد به حساب افراد سودجو، خودداری و نسبت به این گونه موارد، اهتمام بیشتری داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز