مجمع«نشان و جایزه ایثار و رسانه» هیات مدیره‌اش را شناخت

۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۹:۳۴
کد خبر: ۳۶۵۰۲۶
در نشست سوم مجمع «نشان و جایزه ایثار و رسانه»،هیات مدیره مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛سومین جلسه مجمع«نشان و جایزه ایثار و رسانه»امروز در محل سالن جلسات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

دراین جلسه پس از معرفی اجمالی کاندیداها، رای‌گیری یه صورت مخفی انجام شد و آقایان محمدحیدری، سیدفرید پیمان، حسن حیدری، کاووس صادقلو و سیدابوالقاسم موسوی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین با تصویب اکثریت مطلق آرا، مشاور امور ایثارگران و نماینده معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دو عضو اصلی به اعضای هیات مدیره اضافه و بند 15 دستوالعمل اجرایی، به این ترتیب اصلاح شد.

در این جلسه معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر حسین انتظامی، در سخنان کوتاهی، ضمن تایید اهمیت و ضرورت این امر، برلزوم هرچه مدنی‌تر و غیردولتی بودن آن تاکید کرد.

همچنین سعید الفتی مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی، با تبریکِ به فرجام رسیدن برجام، تاثیر سیاسی و فرهنگی این واقعه را، فارغ از آثار مثبت اقتصادی آن بسیار زیاد و مبارک ارزیابی کرد

ایشان نقش دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح مجمع«نشان و جایزه ایثار و رسانه»  را صرفا حمایتی و پشتیبانی برشمرد و بر اجرای مردمی و صنفی طرح تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز