قائم مقام سازمان دانش آموزی خبر داد :

هدف گذاری اعزام ۱۰ هزار دانش آموز به زیارت عتبات عالیات

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۱:۲۵
کد خبر: ۳۶۵۴۳۵
هدف گذاری اعزام ۱۰ هزار دانش آموز به زیارت عتبات عالیات
قائم مقام سازمان دانش آموزی از هدف گذاری اعزام 10 هزار دانش آموز به زیارت عتبات عالیات از چهارم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، داوود روستایی اظهار کرد: در بهمن و اسفند ماه سال گذشته 2 هزار دانش آموز دختر به همراه مادرشان در قالب کاروان دانش آموزی به زیارت عتبات عالیات اعزام کردیم.

وی افزود: در سال جاری کاروان های دانش آموزی در سه قالب اعزام «دختران با مادران» ، «پسران با پدران » و «دانش آموزان با مربیان» سازمان دهی شد که اعزام 10 هزار نفر در چهارم بهمن تلفیقی از روش فوق است.
 
قائم مقام سازمان دانش آموزی با بیان اینکه برای آشنایی بیشتر مربیان سازمان دانش آموزی ، 2500 نفر از آنان را در آبان ماه به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام کردیم، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش ، دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق و رئیس سازمان حج و زیارت ، حداکثر هزینه اعزام دانش آموزان به سفر معنوی عتبات عالیات 750 هزار تومان درنظرگرفته شده است.
 
روستایی تصریح کرد: مدت زمان سفر این کاروان ها هفت روز است و برای اسکان کاروان های دانش آموزی از بهترین هتل ها و اقامت گاه ها استفاده می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز