مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

ظرفیت بانوان نخبه در کاهش معضلات خانواده به‌کار گرفته می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۵:۰۱
کد خبر: ۳۶۵۴۷۶
ظرفیت بانوان نخبه در کاهش معضلات خانواده به‌کار گرفته می‌شود
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: با توجه به جایگاه بانوان در مدیریت خانواده و مشاغل حساس، ظرفیت بانوان نخبه در کاهش معضلات خانواده به‌کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزار ی برنا؛مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین مریم بیدخام صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوزه بانوان و خانواده استانداری قزوین باید فراجناحی عمل کند، در این راستا از ظرفیت بانوان خلاق با هر تفکر، ایده و جناحی به‌کار گرفته می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه زنان در دین مبین اسلام عنوان کرد: هیچ مجوز شرعی برای محدود کردن بانوان و عدم حضور آنها در فعالیت‌های اجتماعی وجود ندارد، بنابر این بانوان جامعه ما هم باید مانند حضرت زهرا(س) هستند که برای احقاق حق خود در قضیه فدک نیز در مسجد حضور یافتند و به ایراد خطبه پرداختند برای رسیدن به مطالبات خود در جامعه حضور یابند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: بانوان شاغل توانمندی لازم را دارند که در عین حال که به وظایف همسری و مادری خود به خوبی عمل می‌کنند با برنامه‌ریزی مناسب در اداره نیز وظایف اداری خود را به عنوان یک کارمند بخوبی انجام می‌دهند.

بیدخام با بیان اینکه با حجم گسترده‌ای از مطالبات بانوان در جامعه روبه‌رو هستیم خاطرنشان کرد: اینجانب در دوران مدیریت خود برای احقاق حقوق بانوان تلاش می‌کنم و در این زمینه از پیشنهادهای مناسب و ایده‌های بانوان استقبال می‌کنم تا بتوانم در حوزه بانوان منشا خیر باشم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: هم‌فکری در حوزه بانوان می‌تواند در پیشبرد امور موثر باشد و در این زمینه نشست‌ها و هم اندیشی‌های متعددی با خروجی مناسب باید در دستور کار قرار گیرد.

وی درباره ضرورت تقویت بانوان در حوزه ورزش اظهار داشت: تقویت ورزش بانوان برای حفظ سلامتی  روحی و جسمی آنها بسیار مهم است و ورزشگاهی مختص بانوان باید در قزوین تأسیس شود نه با هدف تفکیک جنسیتی بلکه بخاطر اینکه بتوانند براحتی و بدون محدودیت ورزش کنند.

بیدخام گفت: به‌زودی در حوزه بانوان شاهد انتصابات جدیدی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز