رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان:

جشنواره مد و لباس فجر فرهنگ ساز است

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۳:۴۹
کد خبر: ۳۶۵۹۴۲
جواد درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران و عضو کمیته اصناف جشنواره مد و لباس؛ بر اثربخشی برگزاری جشنواره در فرهنگ‌سازی انتخاب پوشاک و تولید مد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛درودیان درباره اهمیت مد و پوشاک عنوان کرد: مد جریانی است که هیچ وقت از تب و تاب نمی‌افتد و همیشه تازه و نو است.  به باور من برگزاری جشنواره قطعا می تواند به فرهنگ مدسازی چگونگی انتخاب پوشاک و تولید مد در ایران کمک کند. با توجه به این که چندین سال است که به طور پی در پی جشنواره‌هایی با عناوین مختلف در حوزه مد و لباس در کشور برگزار می شود می توان امید داشت که این جشنواره‌ها به شناخته شدن برندهای ایرانی منجر شده و طرفیت‌های صنعت پوشاک کشور را به خوبی نمایش دهد.

وی افزود: با وجود آنکه همه جشنواره‌ها با نقاط قوت و ضعف همراه هستند ولی به نظر می‌رسد، برگزاری جشنواره بهترین راهی‌ست که از طریق آن می توانیم کیفیت برندهای ایرانی و تولیدات داخلی را معرفی کنیم . از سوی دیگر ازین طریق تولید کنندگان متوجه رقبت و نیاز جامعه خواهند شد و این موضوع سبب می‌شود تا سنجش درستی از نیاز بازار به دست آورند. فارغ ازین دو نکته برگزاری جشنواره و روبرو شدن صنعتگر و مصرف کننده سبب می شود تا به این حقیقت که تولید کنندگان می‌توانند با استفاده از پارچه‌های ایرانی دست به تولید بزنند آگاه شویم.

علاوه بر این، جشنواره مد و لباس فجر مکانی برای مشارکت اتحادیه‌ها است. اتحادیه‌هایی که شاید در طی سال‌ها از یکدیکر خبری نداشته باشند می توانند در این همنشینی با هم به تعامل دوباره برسند.

این عضو کمیته اصناف با اشاره به نخستین حضور اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در جشنواره مد و لباس افزود: اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان نخستین سال است که در جشنواره حضور پیدا می‌کند و در واقع هدف ما از شرکت در جشنواره معرفی و تبلیغ برندهای این اتحادیه است. چرا که فعالان در اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در یک برند مشخص شناسایی شوند و این برندسازی نیازمند تعامل با مخاطبان است.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران در انتها افزود: در گذشته لباس های مردانه در مد ولباس از جایگاهی ویژه برخوردار بود ؛ کت وشلوار شکل های مختلفی را شامل می شدند پیراهن فرم مشخصی داشت ولی  متاسفانه باگذر زمان  کمتر به ان توجه شد  وقتی نام نمایشگاه مد ولباس برده می شود همه نگاه‌ها به سمت لباس زنانه جلب می شود در صورتی که مد ولباس به پوشش آقایان هم مربوط می شود .امیدوارم در پنجمین جشنواره مد و لباس فجر بتوانیم جایگاه لباس مردانه را آشکار کنیم.

پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از هجدهم تا بیست و دوم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز