در پی بارش برف و کولاک؛

ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در دو محور

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۹:۳۲
کد خبر: ۳۶۵۹۶۳
ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در دو محور
رئیس پلیس راه استان کردستان از ممنوعیت تردد تریلر و کامیون کشنده در محورهای سقز – بانه و سنندج – مریوان به علت بارش برف و کولاک خبر داد .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "گوهری" درباره وضعیت محورهای مواصلاتی استان کردستان به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در حال حاضر در محورهای سقز – بانه و سنندج – مریوان بارش برف و کولاک گزارش شده، بنابراین جهت پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی، به صورت مقطعی از تردد کامیون کشنده و تریلر در این محورها جلوگیری می شود .

وی افزود: همچنین گزارش های هواشناسی بیانگر کولاک و شرایط نامساعد جوی در محور دیواندره – سقز در منطقه "زرینه" است ، ضمن اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان بدون مشکل خاصی امکان پذیر است .

همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات و البسه زمستانی و وسایل گرمایشی، اطمینان از آماده به کار بودن وسیله نقلیه و پرهیز از مسافرت های غیرضروری، از جمله توصیه های سرهنگ گوهری به رانندگان بود .

رئیس پلیس راه استان کردستان در خاتمه از رانندگان خواست ضمن پرهیز از شتاب و عجله و حفظ فاصله طولی مناسب، به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات ناگوار رانندگی به توصیه ها و تذکرات ماموران پلیس راه توجه داشته باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز