مهمترین طرح ترافیکی شرق پایتخت در دست اجرا

۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۵:۲۶
کد خبر: ۳۶۶۹۷۶
مهمترین طرح ترافیکی شرق پایتخت در دست اجرا
شهردار منطقه 8 تهران از ساخت تقاطع غیر همسطح بزرگراه امام علی (ع) به جانبازان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهمن نوری شهردار منطقه 8 با اشاره  به اینکه مهمترین طرح ترافیکی شرق تهران در دست اجراست، گفت: با اجرای این طرح انتظار می رود گره ترافیکی بزرگراه امام علی (ع) به جانبازان برطرف و سرعت جریان ترافیک در این مسیر افزایش یابد.

وی افزود: این طرح که برای اجرای آن از سوی شهرداری 20 میلیارد تومان اعتبار دارد تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه 8 گفت: برای برطرف کردن گره ترافیکی موجود در تقاطع بزرگراه امام علی (ع) به جانبازان پس از ساعت ها جلسه و کار کارشناسی در نهایت طرح ساخت دور برگردان غیر همسطح در تقاطع جانبازان به بزرگراه امام علی (ع) در کمیسیون عمران و زیرساخت تصویب و برای اجرا ابلاغ شد.
نوری با تاکید بر اینکه تداخل حرکتی دور برگردان بزرگراه امام علی (ع) به جانبازان و تشکیل صف های طولانی در خیابان جانبازان و در پی آن سرریز ترافیک ایجاد شده به بزرگراه امام علی (ع) باعث کندی تردد خودروها در این مسیر شده است، اظهار داشت: طرح ساخت مسیر انحرافی در محور بزرگراه امام علی (ع) پس از انجام مطالعات ترافیکی اجرا شده است و یکی از مهمترین طرح های انحراف مسیر در یک پروژه ترافیکی درون شهری محسوب می شود.
وی افزود: انحراف ترافیکی مسیر و تسهیل در تردد شهروندان و جداسازی کارگاه و کانالیزه شدن مسیر رفت و برگشت و ایجاد دور برگردان شرق به شرق به طور مناسب و به طول 200 متر و با نظر کارشناسان ترافیکی و پلیس راهور منطقه اجرا و به تائید رسیده است.
حجم خاکبرداری در اجرای این طرح ، 35 هزار متر مکعب ، آرماتور بندی: 12 هزار تن و حجم بتن ریزی 5هزار متر مکعب برآورد شده است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز