با حضور وزیر بهداشت انجام می شود؛

افتتاح همزمان ۲۸۷۵ پایگاه و مرکز جامع خدمات سلامت در ۱۷ استان کشور

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۰:۱۶
کد خبر: ۳۶۷۱۷۰
2875پایگاه و مرکز جامع خدمات سلامت تا ساعاتی دیگر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مهدی آباد استان البرز و به طور همزمان در 17 استان کشور افتتاح می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این پایگاه‌‎ها و مراکز جامع خدمات سلامت صبح امروز با حضور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت در مهدی آباد استان البرز و با حضور روسای دانشگاههای علوم پزشکی در استانهای اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، قم، خوزستان، زنجان، کرمان، آذربایجان شرقی، کردستان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، همدان، کرمانشاه، قزوین و آذربایجان غربی با هدف پوشش و ارتقای سلامت جمعیت ساکن در حاشیه شهرها افتتاح خواهد شد. 

بنابراین گزارش افتتاح پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت یکی از بسته های خدمتی برنامه تحول بهداشت است که برای ارایه خدمات سطح یک بهداشتی به حاشیه نشینان و سکونتهای غیر رسمی در سه مرحله؛ برای حاشیه نشینان، شهرهای 20 تا 50 هزار نفرجمعیت و شهرهای بالای 50 هزار نفر است و هدف عمده این برنامه عمدتا کنترل و پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر است. 

 در حال حاضر بسته های خدمتی برای حاشیه نشینان که حدود  11میلیون نفر هستند و شهرهای بین 20 تا 50 هزار نفر جمعیت که 5 میلیون نفر هستند به پوشش بیش از 95 درصدی در کشور رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز