اعتراف سارق خودرو به ۲۴ فقره سرقت

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۲:۲۶
کد خبر: ۳۶۷۳۸۵
اعتراف سارق خودرو به ۲۴ فقره سرقت
پلیس استان خراسان رضوی در شهرستان بینالود با دستگیری سارق خودرو پرده از 24 فقره سرقت خانه و باغ ویلا در شهر مشهد برداشت.

به گزارش گروه خبرخبرگزاری برنا، عباس نظافتی، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی گزارش سرقت خودرو در جاده شاندیز-مشهد تیمی از ماموران پاسگاه «ویرانی»، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد برای خرید از یک سوپر مارکت در کنار جاده توقف و بدون قفل کردن درب خودرو، آن را روشن رها کرده که با فاصله گرفتن او از خودرو مردی جوان خودرو را سرقت می‌کند.

نظافتی ادامه داد: ماموران پاسگاه ویرانی با استفاده از سرنخ های به جامانده و یک سری تحقیقات میدانی، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: متهم در بازجویی های پلیسی و نیز مواجهه با ادله پلیسی به سرقت خودرو و پارک آن در یکی از کوچه های محل اختفایش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم 31 ساله که 13سال حبس تعلیقی به علت سرقت و مواد مخدر در پرونده خود دارد در بازجویی های به عمل آمده به 24 فقره سرقت باغ ویلا، باغات میوه و منزل در محدوده بلوار توس و روستای چاهشک از توابع شهر مشهد اعتراف کرد؛ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز