مصرف هروئین، پسر ۲۶ساله را وادار به سرقت کرد

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۶۷۴۸۵
مصرف هروئین، پسر ۲۶ساله را وادار به سرقت کرد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک سارق سابقه دار در قم، از کشف 30دستگاه موتورسیکلت مسروقه، خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "حمیدرضا اسدی" گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در قم و طرح شکایت از سوی مالباختگان، توسط یکی از شاکیان عکس متهم 26 ساله در بانک اطلاعاتی مجرمان استان شناسایی و وی در کمتر از 6 ساعت توسط مأموران کلانتری 14ولی عصر(عج) دستگیر شد.

به گفته وی، متهم در تحقیقات مأموران به سرقت 30 دستگاه موتورسیکلت اعتراف و اعتیاد به مصرف مواد مخدر هروئین را علت این سرقت ها بیان کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود:در ادامه یک مالخر 55 ساله شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی استان، وی نیز دستگیر و محل دپو اموال و موتورسیکلت های مسروقه در زیرزمین منزل وی کشف شد.

اسدی با اشاره به غیر بومی بودن سارق، گفت: متهم با پرسه زنی در سطح شهر موتورسیکلت هایی که فاقد قفل و زنجیر بودند را سرقت می کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: سارق موتورسیکلت های مسروقه را که ارزشی بالغ بر2 الی 3 میلیون تومان داشتند را به قیمت کمتر از 40هزار تومان به مالخر می فروخته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم توصیه کرد: مردم در شهر از پارکینگ های عمومی برای وسیله نقلیه شان استفاده کرده و یا از وسایل بازدارنده مانند قفل و زنجیر استفاده کنند تا مورد طمع سارقان قرار نگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز