وزیر آموزش و پرورش در مراسم زنگ انقلاب:

وظیفه آموزش و پرورش حراست از دستاوردهای امام و انقلاب است

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۲:۰۳
کد خبر: ۳۶۸۲۳۸
وظیفه آموزش و پرورش حراست از دستاوردهای امام و انقلاب است
وزیر آموزش با بیان اینکه یکی از کارکردهای آموزش وپرورش انتقال فرهنگ از نسل گذشته به آینده است گفت: وظیفه آموزش و پرورش حافظت و حراست از دستاوردهای امام وانقلاب است.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، صبح امروز علی اصغر فانی در مراسم زنگ انقلاب که در مدرسه پسرانه ابتدایی ائمه اطهار «ع» ناحیه «یک» شهر ری برگزار شد، با بیان این که 37سال پیش در چنین روزی ملت بزرگ ایران این توفیق را پیدا کرد که امام و رهبر خود را در میهن اسلامی زیارت کند، اظهارکرد : امامی که توسط رژیم پهلوی 15 سال در تبعید به سر می‌برد با ورودش به کشور امید و انقلاب اسلامی را به مردم هدیه داد و امروز گرد هم آمدیم تا پیام خود را به دنیا اعلام کنیم که راه امام، خط مشی امام، دیدگاه‌ها و انقلاب امام همچنان پابرجاست.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما فرهنگیان و دانش آموزان خود را متعهد می‌دانیم که از دیدگاه‌های امام حمایت و انقلاب اسلامی را به دست صاحبش بسپاریم  تصریح کرد: امروز خوشحالیم که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان فرزند خلف امام (ره) راه ایشان را ادامه می‌دهد و امروز با دیدگاه‌های امام (ره) و انقلاب امام تجدید میثاق می‌کنیم.

فانی بیان کرد: امیدواریم در آموزش و پرورش بتوانیم فرزندانی را تربیت کنیم که دنباله رو امام عزیز و بنیانگذار جمهوری اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه امسال در حالی سی و هشتمین بهار انقلاب را جشن می‌گیریم که با تلاش‌های فرزندان کشور در دیپلماسی تلاش شده ضمن تثبیت حرکت هسته‌ای، تحریم‌های ظالمانه برداشته شود و برجام به فرجام برسد افزود: امیدواریم دستاوردهای سرداران دیپلماسی بتواند در تثبیت ارزشهای انقلاب بیش از پیش موثر باشد.

فانی تاکید کرد: در آموزش و پرورش وظیفه خود می‌دانیم از دستاوردهای انقلاب پشتیبانی کنیم. یکی از کارکردهای آموزش و پرورش انتقال فرهنگ است. بنابراین فرهنگ انقلاب و امام و اسلام را از نسل گذشته به نسل آینده منتقل می‌کنیم و دانش آموزان امروز که آینده سازان فردا هستند خواهند توانست به حول و قوه الهی با زحمات معلمان از دستاوردهای انقلاب حراست و حفاظت کنند و انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنند.

نظر شما