قانون‎‌مدارترین سازمان معرفی شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۶۸۲۸۸
قانون‎‌مدارترین سازمان معرفی شد
معاون حقوقی و امورمجلس تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به عنوان دستگاه برتر در کاهش دعاوی حقوقی در دیوان عدالت اداری کشور در بین دستگاه های اجرایی کشور انتخاب شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عبدالرحمن تاج الدین با اعلام کسب رتبه نخست این سازمان در کاهش دعاوی حقوقی در دیوان عدالت اداری اظهار داشت: طرح اصلاح ساختار نظام جامع رفاه هنوز به طور رسمی در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ بخشنامه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بدون تایید و اعمال نظریه کارشناسی واحد حقوقی سازمان تامین اجتماعی صادر نشده است که این خود نشان از توجه ویژه به قوانین دارد.

معاون حقوقی و امورمجلس سازمان تامین اجتماعی در خصوص برگزاری همایش مشترک با حضور قضات دیوان عدالت اداری در یزد نیز گفت: همه ساله به منظور به روز رسانی همکاران، این همایش با حضور اساتید و قضاوت دیوان عدالت اداری برگزار می‌شود.

تاج‌الدین افزود: امسال نیز این همایش در یزد و با حضور حجت الاسلام منتظری رییس دیوان عدالت اداری برگزار شد که عمده دغدغه ایشان تعدد شکایات در دیوان عدالت اداری بود.

وی گفت: البته رضایتمندی رییس دیوان عدالت اداری از تعامل سازمان تامین اجتماعی با این نهاد قضایی قابل توجه بود به طوریکه سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان قانون مدار در سه سال گذشته معرفی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز