مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی؛

ارتقای سلامت مادران و کودکان از اهداف ما است

۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۶:۲۸
کد خبر: ۳۶۸۳۵۳
مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی در اولین کنگره طرح احیاء آموزش بالینی مامایی، طرح استقرار اعضای هیات علمی مامایی در بالین گفت: هدف از برگزاری این کنگره پیشبرد اهداف نظام سلامت به خصوص ارتقای سلامت مادران و کودکان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر نجمه تهرانیان در این مراسم ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: طرح احیای آموزش بالینی مامایی" استقرار اعضای هیات علمی مامایی در بالین" از سیزدهم اردیبهشت ماه 93 با ابلاغ از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور لازم‌الاجرا شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سطح آموزش بالینی برای کلیه رشته‌های پزشکی و به منظور دستیابی به دستاوردها، چالش‌ها و آینده نگاری‌های این طرح ، فراخوانی برای این کنگره صورت گرفت و در طول یک ماه این فراخوان، 83 مقاله از 28 دانشگاه علوم پزشکی دریافت کردیم و طی بررسی های به عمل آمده، 39 مقاله پذیرفته شد که به صورت دو پانل در این کنگره ارائه می‌شود.

مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی از همکاری معاونت‌های آموزشی و درمان، شورای عالی برنامه‌ریزی، کمیته علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و اداره مامایی در اجرای این هرچه بهتر این طرح تشکر و قدردانی کرد.

 اولین کنگره طرح احیای آموزش بالینی مامایی" طرح استقرار اعضای هیات علمی مامایی در بالین" در سالن امام جواد (ع) وزارت بهداشت در برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز