رئیس سازمان غذا و دارو:

فعالیت های صورت گرفته در حوزه غذا در راستای سلامت مصرف کنندگان است

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۴:۵۶
کد خبر: ۳۶۹۱۹۵
فعالیت های صورت گرفته در حوزه غذا در راستای سلامت مصرف کنندگان است
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه غذا بیشتر بر روی کنترل آلاینده ها، تقلبات و همینطور بخش هایی که آسیب رسان محسوب می شوند متمرکز شده ایم و با دقت نظارت و کنترل می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در مورد فعالیت هایی که در چند ساله اخیر در حوزه غذا صورت گرفته اظهار داشت: در سال های اخیر پیشرفت های خوبی را در حوزه غذا داشته ایم و سعی بر این است که فعالیت های صورت گرفته در حوزه غذا در راستای سلامت مردم و جامعه باشد.

وی گفت: فعالیت هایی که در حوزه غذا صورت می گیرد بلند مدت است  و کارهایی است که در درازمدت اثر خود را بر سلامت مردم می گذارد.

 دیناروند گفت: در حوزه غذا بیشتر بر روی کنترل آلاینده ها، تقلبات و همینطور بخش هایی که آسیب رسان محسوب می شوند متمرکز شده ایم و با دقت نظارت و کنترل می شود.

رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه خاطر نشان کرد: کاهش نمک، شکر، چربی و اسید های چرب ترانس را در دو سال اخیر به صورت چشمگیری کاهش داده ایم و سیاست  بر این است که اسید چرب ترانس به صفر و نمک و چربی و شکر فرآورده های غذایی کاهش داده شود.

دیناروند اظهار داشت: متاسفانه روغن هایی وجود دارد که اسید چرب ترانس آن ها 10 درصد است که باید به صفر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز