نرخ های پرداختی بیمه نامه ازدواج جوانان، تشریح شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۹:۳۸
کد خبر: ۳۷۰۱۰۱
نرخ های پرداختی بیمه نامه ازدواج جوانان، تشریح شد
عضو هیات مدیره بیمه ایران در مراسم رونمایی از بیمه نامه ازدواج جوانان، به تشریح جزئیات این بیمه پرداخت و گفت: حداقل مبلغ پرداختی ماهانه برای بیمه ازدواج 50 هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، عباس حسینی، مدیر عامل بیمه ایران در مراسم رونمایی از بیمه نامه ازدواج جوانان گفت: یکی از دستاوردهای این بیمه نامه پیوند صنعت بیمه و حوزه جوانان است، بیمه ایران به عنوان پدر معنوی بیمه کشور به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی این مسئولیت را به عهده گرفت و تلاش می کند نیازهای کشور را پاسخگو باشد.

عباسی افزود: امیدواریم این اقدام کل صنعت بیمه کشور را به حرکت درآورد تا متناسب با نیازهای روز کشور به ویژه بخش جوانان اقدام کنند. در حال حاضر آمادگی این را داریم در که در خدمت صدور بیمه ها قرار بگیریم.

وی بیان کرد: این بیمه نامه بحث انعطاف پذیری است چرا که بعد از ازدواج هم میتوان از آن استفاده کرد.

همچنین در بخشی از مراسم، اکبر افتخاری عضو هیات مدیره بیمه ایران به تشریح جزئیات این بیمه نامه پرداخت و گفت:  حداقل مبلغ پرداختی ماهانه برای بیمه ازدواج 50 هزار تومان است که با این مبلغ، پس از بیست سال به افراد 18 میلیون تومان بابت مراسم عقد، 18 میلیون تومان برای جهیزیه، 12 میلیون تومان به منظور تولد نخستین فرزند و 2 میلیون و 600 هزار تومان برای کنسل شدن مراسم ازدواج و 10 میلیون تومان برای کمک هزینه مهریه در صورت فوت همسر پرداخت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز