معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد:

رهنمودهای مقام معظم رهبری در اولویت برنامه های سازمان غذا و دارو

۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۰:۲۱
کد خبر: ۳۷۰۶۰۵
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویت های رئیس جمهور اصلاح و ساماندهی حوزه سلامت بوده است و خوشبختانه سایر نهادها و قوای کشور و مجلس نیز حمایت های خوبی را داشته و از همه مهم تر اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در این حوزه ارشاداتی را داشته اند ، فرمایشات ایشان اولویت برنامه های ما در حوزه غذا و دارو قرار دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر رسول دیناروند با بیان این مطلب  گفت: طرحی که در اداره غذا با جدیت در حال پیگیری است، طرح نشانگرهای رنگی تغذیه ای می باشد که این طرح در راستای سلامت مردم و آگاهی مصرف کنندگان از تمامی اطلاعات محصول است.

وی افزود: سیاست هایی که به نظر مهم است باید در اولویت قرار گیرد، مثلا کاهش مصرف نمک، شکر و چربی از برنامه های مهمی است که باید در اولویت قرار بگیرد تا این برنامه با موفقیت به پایان برسد.

رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه به حوزه دارو اشاره کرد و گفت: هزار و 200 مولکول دارویی، 3 هزار شکل دارویی و 6 هزار پروانه داریم و هر ساله به مولکول های ما تقریبا تعداد 5 قلم بیشتر اضافه نمی شود ولی به پروانه ها تعداد بیشتری اضافه می شوند.

دکتر دیناروند اظهار داشت: برنامه هایی که در چند سال اخیر در سازمان غذا و دارو در حال اجراست در راستای سلامت مردم و جامعه است و سلامت مردم در حوزه های مرتبط با سازمان غذا و دارو از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز