سارق رکوردشکن و باندش دستگیر شدند

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۰۸:۳۹:۱۸
کد خبر: ۳۷۲۱۳۴
سارق رکوردشکن و باندش دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل که با تشکیل یک تیم4نفره و سرقت از استان های مختلف با ورود به قم قصد سرقت متعدد از منازل این استان داشتند، خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ"احمد کرمی" اظهارداشت: در پی چندین فقره سرقت منزل در قم، مأموران آگاهی استان با انجام اقدامات پلیسی یک مجرم سابقه دار اهل یکی از استان های غربی کشور با13فقره سابقه سرقت از استان های مختلف را شناسایی کردند.

به گفته وی در ادامه برای مأموران محرز شد که متهم با تشکیل تیم4نفره در ایام مختلف با خودرو هیوندا و پرشیا پس از سرقت پلاک و نصب آن بر روی این دو خودرو وارد شهر قم شده و اقدام به سرقت از منازل می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود:نامبرده به همراه اعضاء باند پس از انجام سرقت بلافاصله به استان همجوار قم متواری می شدند که مأموران آگاهی استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت شبانه روزی از محل های احتمالی حضور وی، سردسته به همراه دیگر اعضاء این باند را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کرمی گفت:متهمان به 20فقره سرقت از منازل در قم و سرقت های متعدد در استان های مختلف اعتراف و در بررسی سامانه جامع پلیس آگاهی مشخص شد که این افراد تحت تعقیب استان های دیگر نیز هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با تاکید بر نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر، به شهروندان هشدار داد:در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان کردن آن بصورت یک جا خودداری کرده و حتی الامکان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز